تأمین امنیت چهار هزار فروند کشتی توسط ناوگروه های نیروی دریایی ارتش
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 57
نویسنده : علی

 وی تصریح کرد: نیروی دریایی راهبردی ایران با اقتدار کامل از منابع و منافع جمهوری اسلامی محافظت می کنند.
امیر دریادار سیاری خاطرنشان کرد: امروز ناوگروه جمهوری اسلامی ایران با حضور در بنادر و دریاهای دنیا، دیپلماسی دریایی و دفاعی خود را با نشان دادن فرهنگ ایرانی و اسلامی، دانش، علم و شخصیت و هویت ملت ایران اجرا و ایران هراسی را در دنیا خنثی می کند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: نیروی دریایی برای حضور موثر خود نیاز به تجهیزات پیشرفته دریاهای آزاد دارد که امروز با افتخار ناو، ناوشکن موشک انداز و سایر تجهیزات مورد نیاز خود را در داخل تولید می کند و در این زمینه نیز از جایگاه ویژه ای در منطقه و دنیا برخوردار است.
وی به نقش بی بدیل نیروی انسانی با ایمان، دانش آموخته و شجاع در ارتقای جایگاه نیروی دریایی راهبردری ایران اشاره کرد و گفت: امسال با تلاش نیروهای افتخار آفرین ایران، ناو و ناوشکن موشک انداز ساخت کشور در دریاهای جنوب و شمال کشور به آب انداخته خواهد شد.
دریادار سیاری اظهار داشت: دانشگاه نوشهر با ظرفیت های بالا در آموزش و تربیت نیروی های دریایی کشور فعال است و دانش آموختگان این دانشگاه در جایگاه ویژه ای قرار دارند و دانش آموختگان آن عملا در ناوگان نیروی دریایی ایران هزاران کیلومتر دورتر از خاک جمهوری اسلامی در حال دریانوری و انجام وظیفه خود هستند.
شایان ذکر است محفل انس با قرآن دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر با حضور دانشجویان این دانشگاه و مسئولان شهرستان نوشهر برگزار شد.
 



:: برچسب‌ها: نداجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: